Job 44 van 572


Report this listing

Solliciteren



HR & Payroll Officer


Functie

Walters People Business Support is op zoek naar een HR & Payroll Officer, voor één van onze klanten gelegen in regio Diegem en actief binnen de dienstensector. Heb jij reeds ervaring binnen payroll en/of HR administratie en weet jij wel hoe een loon in elkaar zit? En heb jij interesse om hier verder in te leren en groeien? Lees dan snel verder!

Jouw takenpakket als HR & Payroll Officer:

* Payroll voor arbeiders en bedienden in samenwerking met SD Worx
* Nazicht en analyses van de lonen
* Werken in verschillende loonverwerking systemen en een eigen planningstool
* HR administratieve taken zoals het opmaken van addenda en het verwerken van tijdskrediet
* Aanspreekpunt voor medewerkers en managers op vlak van HR
* Updaten van procedures
* Opvolgen van de sociale wetgeving en arbeidswetgeving

Jouw profiel

Het ideale profiel als HR & Payroll Officer:

* Bachelor- of masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring
* Minstens een eerste ervaring in de payroll en/of HR-administratie
* Kennis van de Belgische sociale wetgeving en arbeidswetgeving
* Interesse om te leren en te groeien in de payroll
* Hands-on persoonlijkheid
* Zeer goede kennis Nederlands en goede kennis Frans is een extra troef
* Communicatief sterk
* Georganiseerd en nauwkeurig

  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen

Aanbod

Het aanbod als HR & Payroll Officer:

* Aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen
* Een vast contract bij onze klant, na een geslaagde interim-periode
* Een voltijds contract met 12 ADV dagen (39 uren effectief, 37 gemiddeld) (maar een 80 of 90% tewerkstelling is bespreekbaar)
* Glijdende werkuren en de mogelijkheid om 2 dagen van thuis te werken

Interesse? Solliciteer dan snel online!

Niet de job die je zocht? Mogelijk ken je wel iemand in jouw netwerk die interesse heeft. Beveel hen Walters People aan en wij belonen jou!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht